Запис Детальніше

ACTIVE FORMS AND METHODS OF TRAINING FUTURE OFFICERS COMBINED DISCIPLINES OF STUDYING

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ACTIVE FORMS AND METHODS OF TRAINING FUTURE OFFICERS COMBINED DISCIPLINES OF STUDYING
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ АКТИВНЫХ ФОРМ И МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ БУДУЩИХ ОФИЦЕРОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ОБЩЕВОЙСКОВЫХ ДИСЦИПЛИН
ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІМИ ОФІЦЕРАМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВИХ ДИСЦИПЛІН
 
Creator Рахманов, В.О.
 
Subject
[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)
 
Description  In the article active forms and methods of studies are considered by future officers which induce to forming of cognitive activity of students at the study of common to all arm disciplines in higher military schools. Introduction of active forms and teaching methods is given possibility more effectively to form and develop cognitive interests and capabilities for students, help to activate creative thought, ability and skills of independent intellection, practical mastering of knowledges, and also stimulation of additional information which is require the intricate problems of reformation of Military Powers of Ukraine retrieval.
 В статье рассмотрены активные формы и методы обучения будущими офицерами, которые побуждают к формированию познавательной активности студентов при изучении общевойсковых дисциплин в высших военных учебных заведениях. Внедрение активных форм и методов обучения предоставляют возможность более эффективно формировать и развивать у студентов познавательные интересы и способности, способствовать активизации творческого мышления, умений и навыков самостоятельной умственной деятельности, практически усвоить знания, а также стимулировать поиск дополнительной информации, которой требуют сложные задачи реформирования Вооруженных Сил Украина.
 У статті розглянуті активні форми і методи навчання майбутніми офіцерами, які спонукають до формування пізнавальної активності студентів при вивченні загальновійськових дисциплін у вищих військових навчальних закладах. Впровадження активних форм і методів навчання надають можливість більш ефективно формувати й розвивати у студентів пізнавальні інтереси і здібності, сприяти активізації творчого мислення, вмінь та навичок самостійної розумової діяльності, практично засвоїти знання, а також стимулювати пошук додаткової інформації, якої вимагають складні задачі реформування Збройних Сил України.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-05-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3553
10.18372/2411-264Х.1.3553
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 70
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 70
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 70
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).