Запис Детальніше

PROFESSIONAL SKILLS FORMING PROFESSIONALS - PROGRAMMERS A CONTEMPORARY

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PROFESSIONAL SKILLS FORMING PROFESSIONALS - PROGRAMMERS A CONTEMPORARY
ФОРМИРОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КАЧЕСТВ БУДУЩЕГО СПЕЦИАЛИСТА - ПРОГРАММИСТА В СОВРЕМЕННОМ ИНФОРМАЦИОННОМ ПРОСТРАНСТВЕ
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ – ПРОГРАМІСТІВ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
 
Creator Ільченко, А.А.
 
Subject
[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)
 
Description  In the terms of headlonging and many-sided development of Ukraine the process of modernization not only in particular fields of education but the system of education in the whole takes place. These changes are explained by the context of the national and international development. The technical and technological advantages of computing today are clear, especially during the organization of professional training of present-day specialists-programmers. All these factors can be fond in the development of the State Educational Standards.
 В условиях стремительного и разнопланового развития Украины происходит необратимый системный процесс модернизации не только отдельных отраслей образования, но и всей системы образования в Украине. Эти изменения оговариваются контекстом национального и мирового развития. Технические и технологические преимущества компьютеризации сегодня достаточно явные, особенно при организации профессиональной подготовки современных специалистов-программистов. Все это находит четкое отражение в разработке государственных образовательных стандартов.
 В умовах стрімкого й різнопланового розвитку України відбувається незворотній системний процес модернізації не тільки окремих галузей освіти, але й всієї системи освіти в Україні. Ці зміни обумовлюються контекстом національного та світового розвитку. Технічні та технологічні переваги комп’ютеризації сьогодні досить явні, особливо під час організації професійної підготовки сучасних фахівців-програмістів. Все це знаходить чітке відображення у розробці державних освітніх стандартів.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-05-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3551
10.18372/2411-264Х.1.3551
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 62
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 62
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 62
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).