SYSTEMIC EFFECT OF EDUCATIONAL PROCESS FOR THE DEVELOPMENT OF THE SCHOOLBOY
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SYSTEMIC EFFECT OF EDUCATIONAL PROCESS FOR THE DEVELOPMENT OF THE SCHOOLBOY
ВЛИЯНИЕ СИСТЕМНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА НА РАЗВИТИЕ ЛИЧНОСТИ ШКОЛЬНИКА ВПЛИВ СИСТЕМНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА |
|
Creator |
Бондар, Л.В.
|
|
Subject |
—
[37.013 + 159.9] (082) — [37.013 + 159.9] (082) — [37.013 + 159.9] (082) |
|
Description |
In the terms of headlonging and many-sided development of Ukraine the process of modernization not only in particular fields of education but the system of education in the whole takes place. These changes are explained by the context of the national and international development. The technical and technological advantages of computing today are clear, especially during the organization of professional training of present-day specialists-programmers. All these factors can be fond in the development of the State Educational Standards.
Система современного школьного образования в недостаточной степени уделяет внимание воспитанию личности, способной творчески, самостоятельно мыслить, имеет четкую моральную и жизненную направленность, мировоззрение. В теории учебной деятельности и теории развивающего обучения (система Д.Б. Эльконина, В.В. Давыдова) заложены принципы обучения и воспитания, позволяющие нанести ты реализовать логику развития личности, умеет учиться, имеет познавательный интерес, умеет находить общие способы решения не только учебных, но и жизненных задач. Система сучасної шкільної освіти недостатньою мірою приділяє увагу вихованню особистості, яка здатна творчо, самостійно мислити, має чітку моральну та життєву направленість, світогляд. В теорії навчальної діяльності та теорії розвиваючого навчання (система Д.Б. Ельконіна, В.В. Давидова) закладені принципи навчання та виховання, що дають можливість завдати ти реалізувати логіку розвитку особистості, що вміє навчатися, має пізнавальний інтерес, вміє знаходити загальні способи вирішення не лише навчальних, а й життєвих завдан. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2009-05-09
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3552
10.18372/2411-264Х.1.3552 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 66
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 66 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 66 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|