Запис Детальніше

PSYCHOLOGICAL MECHANISMS OF TRAINING STUDENT AMATEUR

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PSYCHOLOGICAL MECHANISMS OF TRAINING STUDENT AMATEUR
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕХАНИЗМЫ ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОЙ САМОДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ
ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ САМОДІЯЛЬНІСТІ СТУДЕНТА
 
Creator Півень, М. І.
 
Subject training amateur; reflection; independence; student
[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)
навчальна самодіяльність; рефлексія; самостійність; студент
[37.013 + 159.9] (082)
 
Description The article deals with students self-dependency during education as integrity of content,processing and personal sides of professional education and students reflective practice ,as problem situation which shows the aspect of definition and discovering their abilities and influences. Students self-dependency considers as students activity system.Students actions have their results in realization and materialization distinctive efforts of students selfdevelopment, their subject functions
 Рассматривается самостоятельность студентов в учебной деятельности как субъектно развивающее пространство, как своеобразное единство содержательной, процессуальной и личностной сторон профессионального образования, несет аспект выявление и раскрытие с \ гнисних сил саморазвития личности студента, его субъектных функций.
Розглядається самостійність студентів у навчальній діяльності як суб'єктно розвиваючий простір, як своєрідна єдність змістовної, процесуальної і особистісної сторін професійної освіти, що несе аспект виявлення і розкриття с\ гнісних сил саморозвитку особистості студента, його суб’єктних функцій.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-05-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3580
10.18372/2411-264Х.1.3580
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 118
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 118
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 118
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).