Запис Детальніше

SOME PROBLEMS OF COMPETENCE APPROACH TO TEACHING DISCIPLINE HUMANITIES IN HIGHER TECHNICAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SOME PROBLEMS OF COMPETENCE APPROACH TO TEACHING DISCIPLINE HUMANITIES IN HIGHER TECHNICAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
НЕКОТОРЫЕ ПРОБЛЕМЫ ВНЕДРЕНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА К ОБУЧЕНИЮ ДИСЦИПЛИН ГУМАНИТАРНОГО ЦИКЛА В ВЫСШЕМ ТЕХНИЧЕСКОМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ
ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
 
Creator Ковалинська, І.В.
 
Subject
[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)
 
Description  The article defines some problems concerning the implementation of competence approach to teaching. The author touches upon several problems: a) vague terminology, b) non-defined number of competences. The author focuses on the system of competences (according to different sources) and proposes her own scheme of competences.
 Статья определяет проблемы внедрения компетентностного подхода к обучению. Автор видит проблему в неопределенности терминологии, количества компетенций и рассматривает систему компетенций по различным источникам. И. Ковалинский предлагает свою систему базовых компетенций.
 Стаття визначає проблеми впровадження компетентнісного підходу до навчання. Автор вбачає проблему у невизначеності термінології,  кількості компетенцій та розглядає систему компетенцій за різними джерелами. І. Ковалинська пропонує свою систему  базових компетенцій.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-05-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3575
10.18372/2411-264Х.1.3575
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 101
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 101
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 101
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).