Запис Детальніше

Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства
 
Creator Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна
Ivashova, Nadiia Vasylivna
 
Subject стратегії
стратегии
 
Description В умовах участі України в СОТ та посилення тенденцій глобалізації економічних процесів у світі відбуваються суттєві зміни на ринках різних галузей України: з’являються потужні міжнародні виробники товарів, відбувається насищення ринків великою кількістю ідентичних товарів, підвищуються вимоги до якості продукції. З одного боку, технології виробництва досить швидко копіюються й не можуть бути джерелом довгострокової унікальності, з іншого - якість стає невід’ємною властивістю товару, а не цінністю, що відрізняє один товар від іншого, а цінова конкуренція учасникам ринку невигідна. Крім того, посилюється тенденція підвищення вимог споживачів до товарів та розширення необхідного переліку їх характеристик за межі прямих функціональних якостей товарів. Такі тенденції змусили виробників удосконалювати свої товарні пропозиції та формувати додаткові споживчі цінності, створювати більш тісний зв'язок зі споживачами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15840
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-08-08T12:00:30Z
2011-08-08T12:00:30Z
2010
 
Type Thesis
 
Identifier Івашова, Н.В. Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства [Текст] : Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук / Н.В. Івашова. - Суми : СумДУ, 2010. - 232 с. - СумДУ
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15840
 
Language uk