Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства
|
|
Creator |
Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна Ivashova, Nadiia Vasylivna |
|
Subject |
стратегії
стратегии |
|
Description |
В умовах участі України в СОТ та посилення тенденцій глобалізації економічних процесів у світі відбуваються суттєві зміни на ринках різних галузей України: з’являються потужні міжнародні виробники товарів, відбувається насищення ринків великою кількістю ідентичних товарів, підвищуються вимоги до якості продукції. З одного боку, технології виробництва досить швидко копіюються й не можуть бути джерелом довгострокової унікальності, з іншого - якість стає невід’ємною властивістю товару, а не цінністю, що відрізняє один товар від іншого, а цінова конкуренція учасникам ринку невигідна. Крім того, посилюється тенденція підвищення вимог споживачів до товарів та розширення необхідного переліку їх характеристик за межі прямих функціональних якостей товарів. Такі тенденції змусили виробників удосконалювати свої товарні пропозиції та формувати додаткові споживчі цінності, створювати більш тісний зв'язок зі споживачами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15840 |
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-08-08T12:00:30Z
2011-08-08T12:00:30Z 2010 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Івашова, Н.В.
Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства [Текст] : Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук / Н.В. Івашова. - Суми : СумДУ, 2010. - 232 с. - СумДУ
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15840 |
|
Language |
uk
|
|