Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі
|
|
Creator |
Михайлик, А.М.
|
|
Subject |
педагогічна діагностика
педагогическая диагностика pedagogical diagnostics |
|
Description |
Останнім часом поле діяльності педагогічної діагностики істотно розширюється, вона стає більш поліфункціональною, бере на себе такі функції як аналітичну, оцінну, корекційну, орієнтаційну, інформаційну, функції контролю, мотивації та стимулювання. Педагогічна діагностика забезпечує оперативний зворотний зв'язок, інформування викладача і учнів про рівень навченості та своєчасну і систематичну корекцію процесу навчання, інформаційно-пізнавальної взаємодії обох сторін. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-01T10:56:02Z
2011-09-01T10:56:02Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Михайлик, А.М. Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі [Текст] / А.М. Михайлик // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.1. — С. 140-141.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432 |
|
Language |
uk
|
|