Запис Детальніше

Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі
 
Creator Михайлик, А.М.
 
Subject педагогічна діагностика
педагогическая диагностика
pedagogical diagnostics
 
Description Останнім часом поле діяльності педагогічної діагностики істотно розширюється, вона стає більш поліфункціональною, бере на себе такі функції як аналітичну, оцінну, корекційну, орієнтаційну, інформаційну, функції контролю, мотивації та стимулювання. Педагогічна діагностика забезпечує оперативний зворотний зв'язок, інформування викладача і учнів про рівень навченості та своєчасну і систематичну корекцію процесу навчання, інформаційно-пізнавальної взаємодії обох сторін.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-01T10:56:02Z
2011-09-01T10:56:02Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Михайлик, А.М. Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі [Текст] / А.М. Михайлик // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.1. — С. 140-141.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432
 
Language uk