Обслуговування споживачів в логістичному каналі
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обслуговування споживачів в логістичному каналі
|
|
Creator |
Решетнікова, І.Л.
|
|
Description |
В ланцюгу поставок споживачем є як кінцевий споживач, що знаходиться в кінці ланцюга так і проміжні споживачі - замовники логістичної послуги, які самі є одночасно посередниками і окремими ланками логістичного ланцюга, тому проблема «обслуговування споживачів» має неабияке значення. Таким чином, можна стверджувати, що в результаті надання логістичної послуги, споживач (замовник цієї послуги) отримує фізичній товар в визначеному місці і визначений час і певні сервісні операції (послуги), що з ним пов’язані: збереження, складування, фасування, пакування та ін. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17383 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-19T05:11:49Z
2011-09-19T05:11:49Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Решетнікова, І.Л. Обслуговування споживачів в логістичному каналі [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.179-181.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17383 |
|
Language |
uk
|
|