Запис Детальніше

Обслуговування споживачів в логістичному каналі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обслуговування споживачів в логістичному каналі
 
Creator Решетнікова, І.Л.
 
Description В ланцюгу поставок споживачем є як кінцевий споживач, що знаходиться в кінці
ланцюга так і проміжні споживачі - замовники логістичної послуги, які самі є одночасно посередниками і
окремими ланками логістичного ланцюга, тому проблема «обслуговування споживачів» має неабияке
значення. Таким чином, можна стверджувати, що в результаті надання логістичної послуги, споживач
(замовник цієї послуги) отримує фізичній товар в визначеному місці і визначений час і певні сервісні
операції (послуги), що з ним пов’язані: збереження, складування, фасування, пакування та ін.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17383
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-19T05:11:49Z
2011-09-19T05:11:49Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Решетнікова, І.Л. Обслуговування споживачів в логістичному каналі [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.179-181.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17383
 
Language uk