Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення
|
|
Creator |
Троян, Марія Юріївна
Троян, Мария Юрьевна Troian, Mariia Yuriivna |
|
Subject |
поведінка споживачів
поведение потребителей consumer behavior |
|
Description |
Запропонована методика дозволяє прогнозувати частки різних рівнів реакції споживача на комунікаційний вплив залежно від рівня його залучення у процес ухвалення рішення про покупку, а саме дозволяє визначити: модель поведінки підприємства-покупця в координатах „залучення − рівні реакції”, що дозволяє прогнозувати реакцію на зміну рівня залучення в результаті комунікаційного впливу; частки пізнавальної, емоційної та поведінкової реакцій споживача при знайденому рівні залучення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17489 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-20T06:50:57Z
2011-09-20T06:50:57Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Троян, М.Ю. Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення [Текст] / М.Ю. Троян // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.267-269.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17489 |
|
Language |
uk
|
|