Запис Детальніше

Навчально-виховний процес як об'єкт педагогічної експертизи

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчально-виховний процес як об'єкт педагогічної експертизи
 
Creator Галімова, І.В.
 
Subject навчальний процес
учебный процесс
learning process
педагогічна експертиза
педагогическая экспертиза
pedagogical expertise
 
Description Характерною ознакою якості організації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу є забезпечення високого рівня творчих вимог та комфортного психологічного клімату між суб'єктами освітньої діяльності - студентами, викладачами, адміністрацією. Отже, з метою вдосконалення навчально-виховного процесу вищого закладу освіти необхідно провести аналіз цілого комплексу показників, що підлягають оцінці. Кожен показник має не лише кількісну, але і якісну характеристику, що дозволяє його вимірювати.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18189
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-10-03T08:43:36Z
2011-10-03T08:43:36Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Галімова, І.В. Навчально-виховний процес як об'єкт педагогічної експертизи [Текст] / І.В. Галімова // Молодь в освіті : матеріали науково-методичної конференції / Ред. кол.: Н.Д. Світайло, Л.М. Кудояр, В.П. Павленко, Л.С. Радько. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 87-88.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18189
 
Language uk