Запис Детальніше

Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування
 
Creator Окунєва, О.В.
 
Subject внутрішній маркетинг
внутренний маркетинг
internal marketing
 
Description Виклики сучасного економічного сьогодення, які знаходять свій вияв у стохастичності та непередбачуваності багатьох ринкових процесів зумовлюють об’єктивну необхідність у подальшому розвитку концептуальних засад, теорій і течій маркетингової теорії і практики. Однією із таких складових є внутрішній маркетинг, який потребує актуального розгляду. Ідея внутрішнього маркетингу відображає сучасні потреби в розвитку суспільства та зміну в відносинах на ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-19T05:12:27Z
2011-09-19T05:12:27Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Окунєва, О.В. Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування [Текст] / О.В. Окунєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.162-164.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384
 
Language uk