Запис Детальніше

Применение теории подобия для моделирования сопротивления движению рельсового экипажа

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Применение теории подобия для моделирования сопротивления движению рельсового экипажа
Застосування тео- рії подібності для моделювання опору руху рейкового екіпажа
Application of the similarity theory for modeling the motion resistance of the rail vehicle
 
Creator Семенов, С.А.
Semenov, S.
Семенов, С.О.
Михайлов, Е.В.
Михайлов, Є.В.
Mikhailov, E.
 
Subject критерии
масштаб
размерность
параметр
сопротивление движению
теория подобия
критерії
теорія подібності
масштаб
розмірність
параметр
опір руху
criterion
the theory of similarity
scale
dimension
resistance to movement
УДК 629.4.027
 
Description В статье рассматривается использование теории подо-
бия для анализа силы сопротивления при движении те-
лежки рельсового экипажа в модельном эксперименте.
На основе анализа исследований по моделированию и при-
менению теории подобия выделены ряд параметров, вли-
яющих на функциональную зависимость сопротивления
движению колес транспортных средств. На основании π-
теоремы классическим способом определены критерии
подобия с учетом ограничений, определяющих динамику
системы, методом анализа размерностей. Результаты
исследований дают основания получить достоверные
данные при проведении стендовых испытаний.
У статті розглядається використання теорії поді-
бності для аналізу сили опору при русі візка рейкового екі-
пажа. На основі ретельного аналізу з моделювання і за-
стосування теорії подібності виділено низку параметрів,
задіяних у системі і впливають на функціональну залеж-
ність опору руху коліс транспортних засобів. На підставі
π-теореми класичним способом визначено критерії подіб-
ності з урахуванням обмежень, що визначають динаміку
системи, методом аналізу розмірностей.
Перевірена незалежність вибраних основних оди-
ниць (базисних параметрів системи). Виведені критерії
подібності небазисних параметрів у матричному вигляді,
після чого здійснена перевірка результату. Отримані
критерії подібності, як складові функціональної залежно-
сті опору були експериментально перевірені. Для чого ви-
користовувався критерій Ньютона, що застосовується
для такого типу явищ з урахуванням опису безрозмірних
комплексів. Результати досліджень дають підстави
отримати достовірні дані при проведенні стендових ви-
пробувань.
The article discusses the use of similarity theory for the
analysis of resistance during movement of the trolley rail
vehicle. On the basis of careful analysis, modeling and
application the theory of similarity to the selected number
parameters involved in the system and affect the functional
dependence of the resistance movement of the wheels of the
vehicles. Showing their dimensions. Based on the π-theorem is
a classical method defined similarity criteria and constraints
that determine the dynamics of the system by the method of
dimensional analysis.
Verified the independence of the selected basic units
(basic system). Derived similarity criteria debasing
parameters in matrix form, and then performed the audit
result. The obtained similarity criteria, as components of the
functional dependence the resistance were experimentally
verified. For which we used the criterion of Newton applicable
for this type of phenomena, taking into account the description
of dimensionless complexes. The research results give grounds
to obtain reliable data for bench testing
 
Date 2016-07-01T20:10:00Z
2016-07-01T20:10:00Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Применение теории подобия для моделирования сопротивления движению рельсового экипажа / С.А. Семенов , Е.В. Михайлов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1 (218). - С. 85 - 89.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/664
 
Language ru
 
Format application/pdf