Запис Детальніше

ТЕОРІЯ КОГНІТИВНОГО МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЛОРЕНСА КОЛБЕРГА В СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ У СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРІЯ КОГНІТИВНОГО МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЛОРЕНСА КОЛБЕРГА В СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ У СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США
 
Creator Барилко, Є. О.
Барилко, Е. А.
Barylko, Е.
 
Subject патріотичне виховання
сучасні концепції
теорія когнітивного морального розвитку
патріотичні якості
учні середніх шкіл
патриотическое воспитание
современные концепции
теория когнитивного морального розвития
патриотические качества
ученики средних школ
patriotic education
modern conceptions
theory of cognitive moral development
patriotic qualities
American high schools students
37.035.6(73)
 
Description У статті розглядаються сучасні концепції морального, громадянського
та патріотичного виховання учнів середніх шкіл США. Найбільша увага
приділяється теорії когнітивного морального розвитку Л.Колберга.
Визначено, що на початку своїх досліджень Л.Колберг поділяв точку зору
прихильників концепції “розкриття власних цінностей”. Оскільки він був
противником нав’язування цінностей і більше цікавився процесом
морального судження, ніж змістом самих цінностей, Л.Колберг розробив
власну загальну концепцію морального розвитку. Надавши характеристику
6 етапам морального розвитку особистості, автор довів, що починаючи з
четвертого етапу, в учнів середніх шкіл США формуються дуже важливі
патріотичні якості. Визначена роль теорії когнітивного морального
розвитку Л.Колберга в системі патріотичного виховання учнів середніх
шкіл США.
В статье рассматриваюется современные концепции морального,
гражданского и патриотического воспитания учеников в средних школах
США, в частности, теория когнитивного морального розвития Л.Колберга.
Давая характеристику 6 этапам морального розвития личности, автор
доказал, что начиная с 4-го этапа у учеников средних школ США
формируются очень важные патриотические качества. Определена роль
теории когнтитивного морального розвития Л.Колберга в системе
патриотического воспитания учеников средних школ США.
The article deals with modern conceptions of moral, civil and patriotic education
in the USA. L.Kohlberg’s theory of cognitive moral development has been
investigated in particular. While characterizing 6 stages of personality’s moral
development the author points out that patriotic qualities are formed in pupils
beginning with the 4-th stage. The role of L.Kohlberg’s theory of cognitive
moral development in the system of patriotic education in American high
schools has been emphasized.
 
Date 2013-03-05T12:18:40Z
2013-03-05T12:18:40Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Барилко Є.О. Теорія когнітивного морального розвитку Лоренса Колберга в системі патріотичного виховання учнів у середніх школах США [Електронний ресурс] / Є.О. Барилко // Гуманізація навчально-виховного процесу. – Слов’янськ, 2010.– С. 204-212.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2008
 
Language uk