ТЕОРІЯ КОГНІТИВНОГО МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЛОРЕНСА КОЛБЕРГА В СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ У СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕОРІЯ КОГНІТИВНОГО МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЛОРЕНСА КОЛБЕРГА В СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ У СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США
|
|
Creator |
Барилко, Є. О.
Барилко, Е. А. Barylko, Е. |
|
Subject |
патріотичне виховання
сучасні концепції теорія когнітивного морального розвитку патріотичні якості учні середніх шкіл патриотическое воспитание современные концепции теория когнитивного морального розвития патриотические качества ученики средних школ patriotic education modern conceptions theory of cognitive moral development patriotic qualities American high schools students 37.035.6(73) |
|
Description |
У статті розглядаються сучасні концепції морального, громадянського та патріотичного виховання учнів середніх шкіл США. Найбільша увага приділяється теорії когнітивного морального розвитку Л.Колберга. Визначено, що на початку своїх досліджень Л.Колберг поділяв точку зору прихильників концепції “розкриття власних цінностей”. Оскільки він був противником нав’язування цінностей і більше цікавився процесом морального судження, ніж змістом самих цінностей, Л.Колберг розробив власну загальну концепцію морального розвитку. Надавши характеристику 6 етапам морального розвитку особистості, автор довів, що починаючи з четвертого етапу, в учнів середніх шкіл США формуються дуже важливі патріотичні якості. Визначена роль теорії когнітивного морального розвитку Л.Колберга в системі патріотичного виховання учнів середніх шкіл США. В статье рассматриваюется современные концепции морального, гражданского и патриотического воспитания учеников в средних школах США, в частности, теория когнитивного морального розвития Л.Колберга. Давая характеристику 6 этапам морального розвития личности, автор доказал, что начиная с 4-го этапа у учеников средних школ США формируются очень важные патриотические качества. Определена роль теории когнтитивного морального розвития Л.Колберга в системе патриотического воспитания учеников средних школ США. The article deals with modern conceptions of moral, civil and patriotic education in the USA. L.Kohlberg’s theory of cognitive moral development has been investigated in particular. While characterizing 6 stages of personality’s moral development the author points out that patriotic qualities are formed in pupils beginning with the 4-th stage. The role of L.Kohlberg’s theory of cognitive moral development in the system of patriotic education in American high schools has been emphasized. |
|
Date |
2013-03-05T12:18:40Z
2013-03-05T12:18:40Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Барилко Є.О. Теорія когнітивного морального розвитку Лоренса Колберга в системі патріотичного виховання учнів у середніх школах США [Електронний ресурс] / Є.О. Барилко // Гуманізація навчально-виховного процесу. – Слов’янськ, 2010.– С. 204-212.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2008 |
|
Language |
uk
|
|