Запис Детальніше

Історичий розвиток поняття "споживча цінність товару"

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Історичий розвиток поняття "споживча цінність товару"
 
Creator Шульгіна, Л.М.
Мельничук, В.М.
 
Description Поняття споживчої цінності товару (СЦТ) розглядалося науковцями протягом тривалого періоду, однак з часом зацікавленість дослідників не лише не знизилась, але й зростає. Це пояснюється тим, що в нинішніх умовах функціонування промислових підприємств отримання ними конкурентних переваг ускладнюються комплексом взаємопов’язаних факторів. Зокрема високий рівень розвитку технологій сприяє розширенню асортименту продукції, а існування інформаційного забезпечення – вільному доступу споживачів до вичерпної інформації про ринок, якість та ціну товарів, конкурентні позиції виробників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13948
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-07-08T10:04:07Z
2011-07-08T10:04:07Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шульгіна, Л.М. Історичий розвиток поняття "споживча цінність товару" [Текст] / Л.М. Шульгіна, В.М. Мельничук // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 228-230.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13948
 
Language uk