Історичий розвиток поняття "споживча цінність товару"
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Історичий розвиток поняття "споживча цінність товару"
|
|
Creator |
Шульгіна, Л.М.
Мельничук, В.М. |
|
Description |
Поняття споживчої цінності товару (СЦТ) розглядалося науковцями протягом тривалого періоду, однак з часом зацікавленість дослідників не лише не знизилась, але й зростає. Це пояснюється тим, що в нинішніх умовах функціонування промислових підприємств отримання ними конкурентних переваг ускладнюються комплексом взаємопов’язаних факторів. Зокрема високий рівень розвитку технологій сприяє розширенню асортименту продукції, а існування інформаційного забезпечення – вільному доступу споживачів до вичерпної інформації про ринок, якість та ціну товарів, конкурентні позиції виробників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13948 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-08T10:04:07Z
2011-07-08T10:04:07Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шульгіна, Л.М.
Історичий розвиток поняття "споживча цінність товару" [Текст] / Л.М. Шульгіна, В.М. Мельничук
// Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 228-230.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13948 |
|
Language |
uk
|
|