Запис Детальніше

МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ПРАВОЗНАВСТВА

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ПРАВОЗНАВСТВА
 
Creator Нетьосов, С. І.
 
Subject програмно-педагогічний засіб
лабораторно-практичне заняття
схема
таблиця
презентація
графічно-схематична модель
візуально- схематична модель
компетентність
371.69:004:34(477)
 
Description Актуальність статті визначена необхідністю розробки методики використання
ІКТ на предметах гуманітарного циклу в умовах становлення інформаційного
суспільства. Мета – здійснити аналіз анонсованих в Україні програмно-педагогічних
засобів (ППЗ) з правознавства і розглянути методичні підходи до роботи зі схемами,
таблицями, презентаціями, моделями тощо на лабораторно-практичних заняттях
(ЛПЗ) із використанням ІКТ. Доведено, що системне використання ППЗ і авторських
методичних розробок піднімає на новий рівень самостійну роботу підлітків,
індивідуальне і кооперативне навчання, уміння структурувати навчальний матеріал і
розв’язувати юридичні задачі, розвиває навички учнів працювати з текстовими і
графічними редакторами, сприяє свідомому засвоєнню знань школярами.
Використання вказаних матеріалів – значний фактор впливу на формування
компетентностей учнів, становлення правосвідомості як складової світогляду
особистості.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2013-03-06T10:31:25Z
2013-03-06T10:31:25Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Нетьосов С.І. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ПРАВОЗНАВСТВА [Електронний ресурс] / С.І. Нетьосов // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. - К. – 2011. – № 5(25).
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2031
 
Language uk