Запис Детальніше

Еволюція розвитку теорії конкурентоспроможності продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція розвитку теорії конкурентоспроможності продукції
 
Creator Александров, І.О.
Бугук, Г.П.
 
Subject конкурентоспроможність продукції
конкурентоспособность продукции
competitivenes products
споживна вартість
потребительская стоимость
use-value
 
Description Метою роботи є дослідження еволюції розвитку теорії конкурентоспроможності продукції і на цій основі розробити класифікацію джерел конкурентних переваг.
Основні напрямки досліджень категорій конкуренції та конкурентоспроможності продукції і їх результати дозволили вдосконалити класифікацію існуючих підходів і виділити джерела конкурентних переваг з позиції «споживчої вартості», «граничної корисності», «диференціації», «попиту» і «пропозиції», «ключових компетенцій», «маркетингових категорій» та «екологічного підходу».
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16970
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-13T07:41:19Z
2011-09-13T07:41:19Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Александров, І.О. Еволюція розвитку теорії конкурентоспроможності продукції [Текст] / І.О. Александров, Г.П. Бурук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 17-19.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16970
 
Language uk