Еволюція розвитку теорії конкурентоспроможності продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція розвитку теорії конкурентоспроможності продукції
|
|
Creator |
Александров, І.О.
Бугук, Г.П. |
|
Subject |
конкурентоспроможність продукції
конкурентоспособность продукции competitivenes products споживна вартість потребительская стоимость use-value |
|
Description |
Метою роботи є дослідження еволюції розвитку теорії конкурентоспроможності продукції і на цій основі розробити класифікацію джерел конкурентних переваг. Основні напрямки досліджень категорій конкуренції та конкурентоспроможності продукції і їх результати дозволили вдосконалити класифікацію існуючих підходів і виділити джерела конкурентних переваг з позиції «споживчої вартості», «граничної корисності», «диференціації», «попиту» і «пропозиції», «ключових компетенцій», «маркетингових категорій» та «екологічного підходу». При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16970 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-13T07:41:19Z
2011-09-13T07:41:19Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Александров, І.О. Еволюція розвитку теорії конкурентоспроможності продукції [Текст] / І.О. Александров, Г.П. Бурук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 17-19.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16970 |
|
Language |
uk
|
|