Інтегрована маркетингова політика взаємовідносин як інноваційна складова підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтегрована маркетингова політика взаємовідносин як інноваційна складова підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства
|
|
Creator |
Жданова, О.С.
|
|
Subject |
маркетингова політика
маркетинговая политика marketing policy маркетинг взаємовідносин маркетинг взаимоотношений marketing relationships |
|
Description |
Використання концепції маркетингу взаємовідносин може дозволити промисловому підприємству стабілізувати кількість своїх споживачів на основі встановлення з ними міцних довгострокових взаємовідносин, покращити взаємовідносини постачальниками, акціонерами, співробітниками. Таким чином, в умовах високої конкуренції та складної економічної ситуації існування, а також появи все більш вибагливих суб’єктів ринкових відносин, наростає значення концепцій управління взаємовідносинами зі споживачами (CRM), системи управління стосунками з акціонерами (SRM), системи управління стосунками з партнерами (PRM) і системи управління стосунками з власними співробітниками (HRM). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16962 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-13T07:31:08Z
2011-09-13T07:31:08Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жданова, О.С. Інтегрована маркетингова політика взаємовідносин як інноваційна складова підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства [Текст] / О.С. Жданова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.81-83.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16962 |
|
Language |
uk
|
|