Запис Детальніше

Інтегрована маркетингова політика взаємовідносин як інноваційна складова підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтегрована маркетингова політика взаємовідносин як інноваційна складова підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства
 
Creator Жданова, О.С.
 
Subject маркетингова політика
маркетинговая политика
marketing policy
маркетинг взаємовідносин
маркетинг взаимоотношений
marketing relationships
 
Description Використання концепції маркетингу взаємовідносин може дозволити промисловому підприємству стабілізувати кількість своїх споживачів на основі встановлення з ними міцних довгострокових взаємовідносин, покращити взаємовідносини постачальниками, акціонерами, співробітниками. Таким чином, в умовах високої конкуренції та складної економічної ситуації існування, а також появи все більш вибагливих суб’єктів ринкових відносин, наростає значення концепцій управління взаємовідносинами зі споживачами (CRM), системи управління стосунками з акціонерами (SRM), системи управління стосунками з партнерами (PRM) і системи управління стосунками з власними співробітниками (HRM).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16962
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-13T07:31:08Z
2011-09-13T07:31:08Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Жданова, О.С. Інтегрована маркетингова політика взаємовідносин як інноваційна складова підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства [Текст] / О.С. Жданова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.81-83.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16962
 
Language uk