Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna Мінько, Марина Ігорівна Минько, Марина Игоревна Minko, Maryna Ihorivna |
|
Subject |
фармацевтичний маркетинг
фармацевтический маркетинг pharmaceutical marketing товарна політика товарная политика commodity policy цінова політика ценовая политика pricing policy збутова політика сбытовая политика sales policy |
|
Description |
В умовах ринкового господарювання фармацевтична галузь входить в п’ятірку найбільш прибуткових галузей світової економіки. При цьому фармацевтичний ринок України відноситься до тих, що розвиваються і українські компанії поки що займаються малобюджетним маркетингом. Запропоновано напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу у розрізі його комплексу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-14T06:17:58Z
2011-09-14T06:17:58Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, Н.С. Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні [Текст] / Н.С. Ілляшенко, М.І. Мінько // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.103-105.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037 |
|
Language |
uk
|
|