Запис Детальніше

Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Мінько, Марина Ігорівна
Минько, Марина Игоревна
Minko, Maryna Ihorivna
 
Subject фармацевтичний маркетинг
фармацевтический маркетинг
pharmaceutical marketing
товарна політика
товарная политика
commodity policy
цінова політика
ценовая политика
pricing policy
збутова політика
сбытовая политика
sales policy
 
Description В умовах ринкового господарювання фармацевтична галузь входить в п’ятірку найбільш прибуткових галузей світової економіки. При цьому фармацевтичний ринок України відноситься до тих, що розвиваються і українські компанії поки що займаються малобюджетним маркетингом. Запропоновано напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу у розрізі його комплексу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-14T06:17:58Z
2011-09-14T06:17:58Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, Н.С. Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні [Текст] / Н.С. Ілляшенко, М.І. Мінько // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.103-105.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037
 
Language uk