Запис Детальніше

Структура бренду промислового підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структура бренду промислового підприємства
 
Creator Івашова, Н.В.
 
Subject промисловий бренд
промышленный бренд
industrial brand
бренд підприємства
бренд предприятия
brand enterprises
 
Description Проведений аналіз наукових публікацій виявив, що існуючі моделі створення брендів не враховують специфіки промислового маркетингу і потребують певної адаптації та уточнення. Тому нами запропоновано розглядати перелік складових елементів бренду підприємства, що виготовляє продукцію промислового призначення, на основі визначення джерел асоціацій бренду з точки зору сприйняття його споживачами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-14T05:38:25Z
2011-09-14T05:38:25Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Івашова, Н.В. Структура бренду промислового підприємства [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.99-101.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
 
Language uk