Структура бренду промислового підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Структура бренду промислового підприємства
|
|
Creator |
Івашова, Н.В.
|
|
Subject |
промисловий бренд
промышленный бренд industrial brand бренд підприємства бренд предприятия brand enterprises |
|
Description |
Проведений аналіз наукових публікацій виявив, що існуючі моделі створення брендів не враховують специфіки промислового маркетингу і потребують певної адаптації та уточнення. Тому нами запропоновано розглядати перелік складових елементів бренду підприємства, що виготовляє продукцію промислового призначення, на основі визначення джерел асоціацій бренду з точки зору сприйняття його споживачами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-14T05:38:25Z
2011-09-14T05:38:25Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івашова, Н.В. Структура бренду промислового підприємства [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.99-101.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021 |
|
Language |
uk
|
|