Маркетинг святкової атрибутики
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг святкової атрибутики
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Куцомеля, М.Ю. |
|
Description |
Товари святкової атрибутики мають досить чітко визначений сегмент на ринку сезонних товарів, а відповідно їх виробники і посередники завдяки постійному проведенню досліджень та застосуванню сучасних методів і прийомів маркетингу можуть у цей час значно підвищити свої прибутки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14723 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-21T10:22:13Z
2011-07-21T10:22:13Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С.
Маркетинг святкової атрибутики [Текст] / О.С. Тєлєтов, М.Ю. Куцомеля
// Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 30-31.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14723 |
|
Language |
uk
|
|