Запис Детальніше

Український знаковий бренд як засіб боротьби з конкурентами (концерн "Михаїл Воронін")

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Український знаковий бренд як засіб боротьби з конкурентами (концерн "Михаїл Воронін")
 
Creator Яременко, Людмила Миколаївна
Яременко, Людмила Николаевна
Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna
Ємельяненко, Т.
 
Description Презентується визнаний національний бренд «Михаїл Воронін» у системі рекламної комунікації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12890
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-20T10:42:25Z
2011-06-20T10:42:25Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ємельяненко, Т. Український знаковий бренд як засіб боротьби з конкурентами (концерн "Михаїл Воронін") [Текст] / Т. Ємельяненко, Л. М. Яременко // Журналістська освіта на Сумщині: набутки і проблеми : матеріали п'ятої науково-практичної конференції, 27-28 травня 2009 року / Уклад. О.Г. Ткаченко. - Суми : СумДУ, 2009. - С. 102-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12890
 
Language uk