Запис Детальніше

Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару
 
Creator Шульгіна, Л.М.
Довгань, Л.Є.
 
Subject інноваційні товари
инновационные товары
innovative products
 
Description Детальний аналіз детермінованості поведінки споживачів дозволив зробити принаймні три важливі висновки. По-перше, необхідно розглядати цю проблему з точки зору наявності зовнішніх та внутрішніх детермінант поведінки. По-друге, спектр внутрішніх факторів, що обумовлюють поведінку споживача на ринку інноваційних продуктів, є досить неоднорідним. Зокрема, доцільно виділити такі аспекти, як потреби, мотиви, емоційний стан, зацікавленість у продукті чи послузі, когнітивні процеси при оцінці ситуації вибору ІТ, цінності споживача тощо. До зовнішніх факторів ми відносимо соціальний статус, рід занять, престиж, матеріальне забезпечення, модність ІТ та освіту споживача. І, нарешті, важливим є те, що різні групи споживачів, вибираючи той чи інший ІТ, керуються різними мотивами і відповідно потребують адекватних підходів. Звідси, важливим завданням підприєм-ства, що функціонує на ринку ІТ, є розроблення пропозиції, яка б відповідала попиту обраних сегментів споживачів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-20T06:56:03Z
2011-09-20T06:56:03Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Шульгіна, Л.М. Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару [Текст] / Л.М. Шульгіна, Л.Є. Довгань // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.220-225.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
 
Language uk