Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару
|
|
Creator |
Шульгіна, Л.М.
Довгань, Л.Є. |
|
Subject |
інноваційні товари
инновационные товары innovative products |
|
Description |
Детальний аналіз детермінованості поведінки споживачів дозволив зробити принаймні три важливі висновки. По-перше, необхідно розглядати цю проблему з точки зору наявності зовнішніх та внутрішніх детермінант поведінки. По-друге, спектр внутрішніх факторів, що обумовлюють поведінку споживача на ринку інноваційних продуктів, є досить неоднорідним. Зокрема, доцільно виділити такі аспекти, як потреби, мотиви, емоційний стан, зацікавленість у продукті чи послузі, когнітивні процеси при оцінці ситуації вибору ІТ, цінності споживача тощо. До зовнішніх факторів ми відносимо соціальний статус, рід занять, престиж, матеріальне забезпечення, модність ІТ та освіту споживача. І, нарешті, важливим є те, що різні групи споживачів, вибираючи той чи інший ІТ, керуються різними мотивами і відповідно потребують адекватних підходів. Звідси, важливим завданням підприєм-ства, що функціонує на ринку ІТ, є розроблення пропозиції, яка б відповідала попиту обраних сегментів споживачів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-20T06:56:03Z
2011-09-20T06:56:03Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шульгіна, Л.М. Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару [Текст] / Л.М. Шульгіна, Л.Є. Довгань // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.220-225.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497 |
|
Language |
uk
|
|