Запис Детальніше

Правове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконалення

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Шевченко, Тарас
 
Date 2013-03-18T08:48:58Z
2013-03-18T08:48:58Z
2012
 
Identifier Шевченко Т. С. Правове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконалення / Шевченко T. C. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 129: Юридичні науки. - С. 93-96.
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2211
 
Description The article provides with discussion upon election campaigning in the media issue. Author analyses the Ukrainian election legislation, the case law and practice of Central Election Committee regarding campaigning and comments on the weakest points of it. Possible ways of improvement of Ukrainian legislation as to election campaigning are suggested.
У статті проаналізовано правове регулювання передвиборної агітації у ЗМІ, висловлено авторську думку щодо перспектив вдосконалення цієї проблеми.
 
Language ua
 
Publisher ВПЦ НаУКМА
 
Subject правове регулювання виборів
передвиборна агітація
політична реклама
свобода слова
засоби масової інформації
права виборців
виборча комісія
legal regulation of elections
political advertising
freedom of speech
mass media
rights of voters
election committee
 
Title Правове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконалення
 
Type Article
 
Relation Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 129: Юридичні науки. - С. 93-96.