Геомаркетинг как инструмент исследования рынка
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Геомаркетинг как инструмент исследования рынка
|
|
Creator |
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Прокопенко, Ольга Владимировна Prokopenko, Olha Volodymyrivna Савченко, Ю.Г. |
|
Subject |
геомаркетинг
geographic marketing |
|
Description |
В современном понимании геомаркетинг - это инструмент исследования рыночного положения предприятия или конкретного продукта/услуги на основе данных об инфраструктуре и географическом месторасположении потребителя. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14768 |
|
Publisher |
Издательство СумГУ
|
|
Date |
2011-07-22T07:24:55Z
2011-07-22T07:24:55Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прокопенко, О.В.
Геомаркетинг как инструмент исследования рынка [Текст] / О.В. Прокопенко, Ю.Г. Савченко
// Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 130-131.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14768 |
|
Language |
ru
|
|