Запис Детальніше

КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ АВІАКОМПАНІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ АВІАКОМПАНІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
AIRLINE MARKETING COMPLEX, WHAT provides passenger transport
 
Creator Петровська, С.В.
 
Subject
УДК 339.138


 
Description Запропоновано новий підхід до формування комплексу маркетингу авіакомпанії, що здійснює пасажирські перевезення, який базується на конкретизації ланцюжка "маркетинг авіакомпанії – комплекс маркетингу – складова об'єкту впливу".
The new going is offered near forming of complex of marketing of airline which carries out passenger transportations, the basing on the specification of chainlet «marketing of airline is a marketing complex – constituent of object of influence».
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor

 
Date 2013-03-19
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3714
 
Source Проблеми системного підходу в економіці; № 29 (2009); 45-50
Problems Systematic Approach in Economics; № 29 (2009); 45-50
 
Language uk