КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ АВІАКОМПАНІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ АВІАКОМПАНІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
AIRLINE MARKETING COMPLEX, WHAT provides passenger transport |
|
Creator |
Петровська, С.В.
|
|
Subject |
—
УДК 339.138 — — |
|
Description |
Запропоновано новий підхід до формування комплексу маркетингу авіакомпанії, що здійснює пасажирські перевезення, який базується на конкретизації ланцюжка "маркетинг авіакомпанії – комплекс маркетингу – складова об'єкту впливу".
The new going is offered near forming of complex of marketing of airline which carries out passenger transportations, the basing on the specification of chainlet «marketing of airline is a marketing complex – constituent of object of influence». |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2013-03-19
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3714
|
|
Source |
Проблеми системного підходу в економіці; № 29 (2009); 45-50
Problems Systematic Approach in Economics; № 29 (2009); 45-50 |
|
Language |
uk
|
|