Роль суджень ретроспективної впевненості (RCJS) в навчальній успішності
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль суджень ретроспективної впевненості (RCJS) в навчальній успішності
|
|
Creator |
Гордійчук , О. (O. Hordiichuk)
|
|
Subject |
Psychology
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
Наукова стаття містить детальний аналіз причин, що впливають на метапам’яттєвому рівні на якість інформації, яку ми відтворюємо під час навчального процесу. В роботі розглянуті такі феномени мепапам’яті як «ілюзію про знання», ефект «легкості-складності», «надвпевненості» та «недостатньої впевненості». Теоретично досліджено роль суджень ретроспективної впевненості (RCJ) у продуктивності відтворення інформації (This work provides a detailed analysis of the reasons that affect the quality of information that we reproduce during the learning process. In this work, we consider such phenomena of metamemory as «illusion of knowledge», the effect of «ease-difficulty», «over confidence» and «lack of confidence». We have studied theoretically the role of retrospective confidence judgments (RCJ) in performance of reproduction the information) |
|
Publisher |
Вид-во Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1703/1/4.pdf
Гордійчук , О. (O. Hordiichuk) (2013) Роль суджень ретроспективної впевненості (RCJS) в навчальній успішності. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 17-21. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1703/
|
|