Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів
|
|
Creator |
Дарда, С. (S. Darda)
Жижко, А. (Zhyzhko) |
|
Subject |
Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
Сьогодні проблема вибору не обмежується лише політичною сферою. З цим питанням зустрічається і звичайний покупець супермаркету. Який ніколи не зізнається, що більша частина продуктів в його кошику – це не товари, які йому необхідні, а ті, рекламу яких він нещодавно переглядав, або ж кіногерой його улюбленого фільму користується саме ними (Today the problem of choice is not limited to the political sphere. Ordinary supermarket’s customer meets with this question. He never admits that most of the products in his basket – it’s not products that he needs. There are those products whose advertising he recently revised or film star of his favorite movie uses them) |
|
Publisher |
Вид-во Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1705/1/5.pdf
Дарда, С. (S. Darda) and Жижко, А. (Zhyzhko) (2013) Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 22-27. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1705/
|
|