Запис Детальніше

Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів
 
Creator Дарда, С. (S. Darda)
Жижко, А. (Zhyzhko)
 
Subject Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
 
Description Сьогодні проблема вибору не обмежується лише політичною
сферою. З цим питанням зустрічається і звичайний покупець супермаркету.
Який
ніколи
не
зізнається,
що
більша
частина
продуктів

в його кошику – це не товари, які йому необхідні, а ті,
рекламу яких він нещодавно переглядав, або ж кіногерой його
улюбленого фільму користується саме ними (Today the problem of choice is not limited to the political sphere.
Ordinary supermarket’s customer meets with this question. He never
admits that most of the products in his basket – it’s not products that he
needs. There are those products whose advertising he recently revised
or film star of his favorite movie uses them)
 
Publisher Вид-во Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1705/1/5.pdf
Дарда, С. (S. Darda) and Жижко, А. (Zhyzhko) (2013) Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 22-27.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1705/