Запис Детальніше

ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ
 
Creator Сусь, М. (M. Sus)
 
Subject Advertising. Information System. PR
 
Description У статті розглядається персоналізація комерційних брендів у маркетингових комунікаціях. Визначаються особливості залучення відомих осіб до бренд-комунікації в умовах українського бізнес-середовища.
(This article is devoted to personalization commercial brands in marketing communications. Peculiarities attract famous faces to brand communication in the Ukrainian business environment.)
 
Publisher Національний університет "Острозька академія"
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1712/1/20.pdf
Сусь, М. (M. Sus) (2013) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конферен­ції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологіч­ний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» . pp. 98-102.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1712/