Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу
|
|
Creator |
Макогончук, О. (О. Makohonchuk)
|
|
Subject |
Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті розкрито теоретичні можливості вивчення політичної реклами як елемента розвитку соціальної комунікації та описано переваги і недоліки впливів різних типів реклами (The article explores the theoretical possibilities of studying political advertisement as the element of the system of social communication. and describes the advantages and disadvantages of different types of advertising influences) |
|
Publisher |
Вид-во Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1720/1/12.pdf
Макогончук, О. (О. Makohonchuk) (2013) Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 59-66. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1720/
|
|