Спадщина Г. С. Костюка як гуманістичний орієнтир розвитку вітчизняної освітньому просторі
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Спадщина Г. С. Костюка як гуманістичний орієнтир розвитку вітчизняної освітньому просторі
Наследие Г. С. Костюка как гуманистический ориентир развития отечественного образовательного пространства Inheritance of G. S. Kostyuk as humanistic orientation of development of native educational space |
|
Creator |
Скляр, П. П.
Sklyar, P. P. |
|
Subject |
гуманізм
гуманізація освіти психічний розвиток саморух проблемно-задачний підхід свобода дій доброчинність добро любов людяність самовдосконалення самоцінність індивідуальність самостійність особистості учня в навчально-виховному процесі гуманизм гуманизация образования психическое развитие проблемно-задачный поход свобода действий добродетель добро любовь человечность самосовершенствование самоценность индивидуальность самостоятельность личности учащегося в учебно-воспитательном процессе humanism humanizing of education psychical development individual movement (samorukh) problem task approach freedom of actions charity goodness love humaneness self-perfection individual value individuality independence of personality of student in educational-upbringing process 37(091)+159.9(091)+37.015.3 |
|
Description |
У статті доводиться наявність загальної тенденції розповсюдження гуманістичного руху в сучасному світовому освітньому просторі. На пострадянському просторі цей рух має стати вагомим чинником подолання “директивності” в організації навчання й виховання особистості учня, врахування її самоцінності та індивідуальності. Зазначене можливо за умов відповідних гуманістичних зрушень у вітчизняній суспільній і педагогічній думці. Ним має сприяти звернення до їх витоків, у тому числі й вітчизняної наукової думки, ознайомлення з ними широкого загалу й перенесення його надбань в практичну площину педагогічної діяльності й соціальної практики. В статье доказывается наличие общей тенденции розпространения гуманистического движения в современном образовательном пространстве. На постсоветском пространстве это движенние должно стать весомым фактором преодаления “директивности” в организации обучения и воспитания личности учащегося, учета ее самоценности и индивидуальности. Отмеченное возможно при условии соответствующих гуманистических изменений в отечественной общественной и педагогической мысли. Им должны содействовать обращения к первоисточникам, в том числе отечественного научного наследия, ознакомление с ним широкой общественности, перенесение их опыта в практическую плоскость педагогической деятельности и социальной практики. This article confirms the availability of the general tendency of the humanity movement spreading in the contemporary world educational expanse. On the post Soviet territory this movement has to be an important reason for “derective” overcoming in the process of a pupil’scharacter formation and education, taking into consideration its virtures, values and personality. Mentioned above could be fulfilled due to certain humanistic changes in domestic public and pedagogical thought. This must promote to appealing to their sources, including native scientific thought, introducing people to them and transference of its acquisitions to practice of pedagogical activity and social practice |
|
Date |
2013-03-21T07:09:06Z
2013-03-21T07:09:06Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2194
|
|
Language |
uk
|
|