Запис Детальніше

Спадщина Г. С. Костюка як гуманістичний орієнтир розвитку вітчизняної освітньому просторі

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Спадщина Г. С. Костюка як гуманістичний орієнтир розвитку вітчизняної освітньому просторі
Наследие Г. С. Костюка как гуманистический ориентир развития
отечественного образовательного пространства
Inheritance of G. S. Kostyuk as humanistic orientation of development
of native educational space
 
Creator Скляр, П. П.
Sklyar, P. P.
 
Subject гуманізм
гуманізація освіти
психічний розвиток
саморух
проблемно-задачний підхід
свобода дій
доброчинність
добро
любов
людяність
самовдосконалення
самоцінність
індивідуальність
самостійність особистості учня в навчально-виховному процесі
гуманизм
гуманизация образования
психическое развитие
проблемно-задачный поход
свобода действий
добродетель
добро
любовь
человечность
самосовершенствование
самоценность
индивидуальность
самостоятельность личности учащегося в учебно-воспитательном процессе
humanism
humanizing of education
psychical development
individual movement (samorukh)
problem task approach
freedom of actions
charity
goodness
love
humaneness
self-perfection
individual value
individuality
independence of personality of student in educational-upbringing process
37(091)+159.9(091)+37.015.3
 
Description У статті доводиться наявність загальної тенденції розповсюдження
гуманістичного руху в сучасному світовому освітньому просторі. На пострадянському
просторі цей рух має стати вагомим чинником подолання “директивності” в організації
навчання й виховання особистості учня, врахування її самоцінності та індивідуальності.
Зазначене можливо за умов відповідних гуманістичних зрушень у вітчизняній суспільній і
педагогічній думці. Ним має сприяти звернення до їх витоків, у тому числі й вітчизняної
наукової думки, ознайомлення з ними широкого загалу й перенесення його надбань в
практичну площину педагогічної діяльності й соціальної практики.
В статье доказывается наличие общей тенденции розпространения
гуманистического движения в современном образовательном пространстве. На
постсоветском пространстве это движенние должно стать весомым фактором
преодаления “директивности” в организации обучения и воспитания личности
учащегося, учета ее самоценности и индивидуальности. Отмеченное возможно при
условии соответствующих гуманистических изменений в отечественной общественной и
педагогической мысли. Им должны содействовать обращения к первоисточникам, в том
числе отечественного научного наследия, ознакомление с ним широкой общественности,
перенесение их опыта в практическую плоскость педагогической деятельности и
социальной практики.
This article confirms the availability of the general tendency of the humanity movement
spreading in the contemporary world educational expanse. On the post Soviet territory this
movement has to be an important reason for “derective” overcoming in the process of a
pupil’scharacter formation and education, taking into consideration its virtures, values and
personality. Mentioned above could be fulfilled due to certain humanistic changes in domestic
public and pedagogical thought. This must promote to appealing to their sources, including
native scientific thought, introducing people to them and transference of its acquisitions to
practice of pedagogical activity and social practice
 
Date 2013-03-21T07:09:06Z
2013-03-21T07:09:06Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2194
 
Language uk