РЕФЛЕКСИВНИЙ ХАРАКТЕР ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РЕФЛЕКСИВНИЙ ХАРАКТЕР ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Щербакова, К. В.
|
|
Subject |
ділова репутація
рефлексія рефлексивний характер інтересанти перцепція експлікація 005.336.6:334.716 |
|
Description |
Сформульовано визначення ділової репутації підприємства як результату рефлексивної взаємодії. Розроблено графічну модель рефлексивної взаємодії підприємства з інтересантами. Описано за допомогою математичної моделі умови формування ділової репутації підприємства, встановлено дуальність процесу формування ділової репутації, що складається з під процесів перцепції та експлікації, класифіковано етапи рефлексивного процесу формування ділової репутації підприємства. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-03-21T10:56:30Z
2013-03-21T10:56:30Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Щербакова К. В. РЕФЛЕКСИВНИЙ ХАРАКТЕР ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / К. В. Щербакова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : наук. журнал. – Луганськ, 2012. - № 11 (182), ч. 1.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2225 |
|
Language |
uk
|
|