Запис Детальніше

РЕФЛЕКСИВНИЙ ХАРАКТЕР ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РЕФЛЕКСИВНИЙ ХАРАКТЕР ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Щербакова, К. В.
 
Subject ділова репутація
рефлексія
рефлексивний характер
інтересанти
перцепція
експлікація
005.336.6:334.716
 
Description Сформульовано визначення ділової репутації підприємства як результату рефлексивної взаємодії.
Розроблено графічну модель рефлексивної взаємодії підприємства з інтересантами. Описано за допомогою
математичної моделі умови формування ділової репутації підприємства, встановлено дуальність процесу
формування ділової репутації, що складається з під процесів перцепції та експлікації, класифіковано етапи
рефлексивного процесу формування ділової репутації підприємства.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-03-21T10:56:30Z
2013-03-21T10:56:30Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Щербакова К. В. РЕФЛЕКСИВНИЙ ХАРАКТЕР ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / К. В. Щербакова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : наук. журнал. – Луганськ, 2012. - № 11 (182), ч. 1.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2225
 
Language uk