Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Токарчук, Віктор
|
|
Date |
2013-03-22T08:23:54Z
2013-03-22T08:23:54Z 2012 |
|
Identifier |
Токарчук В. В. Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків / Токарчук В. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 133: Економічні науки. - С. 126-130.
1996-5931 http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2257 |
|
Description |
The paper identifi ed and analyzed key components that provide high quality customer service banks and develop recommendations to implement standards for each component of quality procedures and maintaining them at the requiredlevel.
У статті визначено та детально проаналізовано основні компоненти, що забезпечують якісне обслуговування клієнтів банків, а також розроблено рекомендації з запровадження стандартів щодо кожної з компонент якості та процедури їх підтримання на необхідному рівні. |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
ВПЦ НаУКМА
|
|
Subject |
банківська система
якість обслуговування стандарти якості компоненти якості banking service quality quality standards components of the quality |
|
Title |
Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 133: Економічні науки. - С. 126-130.
|
|