Запис Детальніше

Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Токарчук, Віктор
 
Date 2013-03-22T08:23:54Z
2013-03-22T08:23:54Z
2012
 
Identifier Токарчук В. В. Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків / Токарчук В. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 133: Економічні науки. - С. 126-130.
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2257
 
Description The paper identifi ed and analyzed key components that provide high quality customer service banks and develop recommendations to implement standards for each component of quality procedures and maintaining them at the requiredlevel.
У статті визначено та детально проаналізовано основні компоненти, що забезпечують якісне обслуговування клієнтів банків, а також розроблено рекомендації з запровадження стандартів щодо кожної з компонент якості та процедури їх підтримання на необхідному рівні.
 
Language ua
 
Publisher ВПЦ НаУКМА
 
Subject банківська система
якість обслуговування
стандарти якості
компоненти якості
banking
service quality
quality standards
components of the quality
 
Title Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків
 
Type Article
 
Relation Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 133: Економічні науки. - С. 126-130.