Генріх фон Клейст і кінець німецького романтичного авангарду
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Шалагінов, Борис
Шалагинов, Борис |
|
Date |
2013-03-22T09:49:26Z
2013-03-22T09:49:26Z 2012 |
|
Identifier |
Шалагінов Б. Б. Генріх фон Клейст і кінець німецького романтичного авангарду / Борис Шалагінов // Біблія і культура: наук.-теорет. журн. / Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка НАН України, Наук.-дослід. центр "Біблія і культура" ; [голов. ред. Нямцу Анатолій]. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2012. - Вип. 16. - С. 80-91.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2261 |
|
Description |
The article p1esents the analysis of several dramas: "Prinz Friedrich von Homburg", "Katchen von Heilbronn", "Der zerbrochne Krug", "Penlhesilea", "Amphitryon", etc. Тrуіng to compose аn integral character, Ьеіng іn contrast with the smallness of modern individual, Кleist deeply penetrates іntо human essence and excavates the aberrational depths of human sоul. The author соnnесts the very essence of myth, the historical narration or fairy tale with the irrational аnd thus he precedes the aspirations of R Wagner and F. Nietzsche.
Розглядаються драми письменника: "Принц Фрідріх фон Гомбург", "Кетхен з Гейльбронна", "Розбитий дзбан", "Пентесілея", "Амфітріон" та ін. Прагнучи відтворити цільний характер, щоб протиставити його дріб'язковості сучасної людини Клейст заглиблюється в людську природу і відкриває ірраціональні глибини душі. Він пов'язує суть міфу, історичного переказу, казки з несвідомим і в цьому відношенні угадує наперед устремління Р. Вагнера і Ф. Ніцше. |
|
Language |
ua
|
|
Subject |
романтизм
авангард драма міф несвідоме romanticism avant-garde drama myth unconscious |
|
Title |
Генріх фон Клейст і кінець німецького романтичного авангарду
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Біблія і культура: наук.-теорет. журн. - Чернівці: Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2012. - Вип. 16. - С. 80-91.
|
|