Запис Детальніше

Екомаркетинг і екологістика в економіко-екологічному управлінні

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екомаркетинг і екологістика в економіко-екологічному управлінні
 
Creator Балуєва, О.В.
 
Subject управління
маркетинг
споживач
управления
потребитель
management
marketing
consumer
 
Description Сьогодні врахування екологічного фактору є не тільки умовою безпеки життєдіяльності вітчизняних споживачів, а і умовою інтеграції української економіки у світові господарські процеси, забезпечення її конкурентоспроможності. Перед українськими підприємствами постає важливе питання необхідності усвідомлення екологічних пріоритетів при здійснені господарської діяльності. Мова йде про впровадження новітніх технологій, підвищення екологічної культури, дотримання вимог загальноприйнятих екологічних стандартів.
Саме тому актуальність дослідження щодо пошуку дієвих інструментів реалізації еколого-економічного управління підприємствами, територіями, регіоном не викликає сумніву.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12038
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-08T11:17:51Z
2011-06-08T11:17:51Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Балуєва, О.В. Екомаркетинг і екологістика в економіко-екологічному управлінні [Текст] / О.В. Балуєва // Екологічний менеджмент у загальній системі управління : тези доповідей Десятої щорічної Всеукраїнської наукової конференції (Суми, 20-21 квітня 2010 року) / Відп. за вип. О.М.Теліженко. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.1. - С. 15-18.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12038
 
Language uk