Екомаркетинг і екологістика в економіко-екологічному управлінні
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Екомаркетинг і екологістика в економіко-екологічному управлінні
|
|
Creator |
Балуєва, О.В.
|
|
Subject |
управління
маркетинг споживач управления потребитель management marketing consumer |
|
Description |
Сьогодні врахування екологічного фактору є не тільки умовою безпеки життєдіяльності вітчизняних споживачів, а і умовою інтеграції української економіки у світові господарські процеси, забезпечення її конкурентоспроможності. Перед українськими підприємствами постає важливе питання необхідності усвідомлення екологічних пріоритетів при здійснені господарської діяльності. Мова йде про впровадження новітніх технологій, підвищення екологічної культури, дотримання вимог загальноприйнятих екологічних стандартів. Саме тому актуальність дослідження щодо пошуку дієвих інструментів реалізації еколого-економічного управління підприємствами, територіями, регіоном не викликає сумніву. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12038 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-06-08T11:17:51Z
2011-06-08T11:17:51Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Балуєва, О.В.
Екомаркетинг і екологістика в економіко-екологічному управлінні [Текст] / О.В. Балуєва
// Екологічний менеджмент у загальній системі управління : тези доповідей Десятої щорічної Всеукраїнської наукової конференції (Суми, 20-21 квітня 2010 року) / Відп. за вип. О.М.Теліженко. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.1. - С. 15-18.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12038 |
|
Language |
uk
|
|