Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва як новий вид маркетингу в інформаційній економіці сталого розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва як новий вид маркетингу в інформаційній економіці сталого розвитку
|
|
Creator |
Олефіренко, Олег Михайлович
Олефиренко, Олег Михайлович Olefirenko, Oleh Mykhailovych |
|
Subject |
мотиви індустріальної економіки
мотивы индустриальной экономики motives industrial economy концепції індивідуального маркетингу концепции индивидуального маркетинга concept of individual marketing |
|
Description |
Однією з актуальних концепцій маркетингу для вітчизняної промисловості сьогодення є концепція індивідуального маркетингу. Особливо це стосується підприємств малого і середнього бізнесу у галузі машинобудування та промислових послуг. Сутність концепції індивідуального маркетингу за Ф. Котлером полягає у тому, що пропозиція, послуги і комунікація формуються з урахуванням потреб окремих клієнтів. Такий вид маркетингу спрямований на досягнення запланованої рентабельності та стабільного зростання за рахунок отримання більшої, у порівнянні з конкурентами, частки витрат кожного клієнта, високого ступеня лояльності споживача та принципового признання цінності клієнта на протязі всього його життя. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17435 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-19T11:26:31Z
2011-09-19T11:26:31Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Олефіренко, О.М. Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва як новий вид маркетингу в інформаційній економіці сталого розвитку [Текст] / О.М. Олефіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.165-167.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17435 |
|
Language |
uk
|
|