Запис Детальніше

Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва як новий вид маркетингу в інформаційній економіці сталого розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва як новий вид маркетингу в інформаційній економіці сталого розвитку
 
Creator Олефіренко, Олег Михайлович
Олефиренко, Олег Михайлович
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
 
Subject мотиви індустріальної економіки
мотивы индустриальной экономики
motives industrial economy
концепції індивідуального маркетингу
концепции индивидуального маркетинга
concept of individual marketing
 
Description Однією з актуальних концепцій маркетингу для вітчизняної промисловості сьогодення є концепція
індивідуального маркетингу. Особливо це стосується підприємств малого і середнього бізнесу у галузі
машинобудування та промислових послуг.
Сутність концепції індивідуального маркетингу за Ф. Котлером полягає у тому, що пропозиція,
послуги і комунікація формуються з урахуванням потреб окремих клієнтів. Такий вид маркетингу
спрямований на досягнення запланованої рентабельності та стабільного зростання за рахунок отримання
більшої, у порівнянні з конкурентами, частки витрат кожного клієнта, високого ступеня лояльності
споживача та принципового признання цінності клієнта на протязі всього його життя.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17435
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-19T11:26:31Z
2011-09-19T11:26:31Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Олефіренко, О.М. Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва як новий вид маркетингу в інформаційній економіці сталого розвитку [Текст] / О.М. Олефіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.165-167.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17435
 
Language uk