Запис Детальніше

Діагностика маркетингової діяльності інноваційно-активного підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностика маркетингової діяльності інноваційно-активного підприємства
 
Creator Кузьмін, О.Є.
Мельник, О.Г.
 
Subject маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activity
інноваційно-активне підприємство
инновационно-активное предприятие
innovation-active enterprise
 
Description Як свідчать проведені дослідження, існують підходи до поелементної діагностики маркетингової діяльності підприємства, але виникає необхідність у формуванні комплексного багатостороннього системного оцінювання маркетингової діяльності на основі системи індикаторів, що відображають пріоритетні напрямки маркетингової діяльності інноваційно-активного підприємства. Комплексне оцінювання створить можливості для визначення результативності окремих елементів та напрямів маркетингової діяльності та дозволить спрямувати зусилля підприємства у проблемні зони, або підсилити ефективність дієвих елементів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17484
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-20T06:38:08Z
2011-09-20T06:38:08Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Кузьмін, О.Є. Діагностика маркетингової діяльності інноваційно-активного підприємства [Текст] / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.271-273.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17484
 
Language uk