Діагностика маркетингової діяльності інноваційно-активного підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діагностика маркетингової діяльності інноваційно-активного підприємства
|
|
Creator |
Кузьмін, О.Є.
Мельник, О.Г. |
|
Subject |
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность marketing activity інноваційно-активне підприємство инновационно-активное предприятие innovation-active enterprise |
|
Description |
Як свідчать проведені дослідження, існують підходи до поелементної діагностики маркетингової діяльності підприємства, але виникає необхідність у формуванні комплексного багатостороннього системного оцінювання маркетингової діяльності на основі системи індикаторів, що відображають пріоритетні напрямки маркетингової діяльності інноваційно-активного підприємства. Комплексне оцінювання створить можливості для визначення результативності окремих елементів та напрямів маркетингової діяльності та дозволить спрямувати зусилля підприємства у проблемні зони, або підсилити ефективність дієвих елементів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17484 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-20T06:38:08Z
2011-09-20T06:38:08Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кузьмін, О.Є. Діагностика маркетингової діяльності інноваційно-активного підприємства [Текст] / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.271-273.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17484 |
|
Language |
uk
|
|