Запис Детальніше

Перекладацький аспект англійських багатокомпонентних термінів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Перекладацький аспект англійських багатокомпонентних термінів
 
Creator Андріїв, Р.М.
Медвідь, Олена Миколаївна
Медведь, Елена Николаевна
Medvid, Olena Mykolaivna
 
Description Переклад рекламних текстів грунтується на функціонально-прагматичній адекватності, яка вимагає, перш за все, не повного і точного відтворення змісту та стилістичних особливостей тексту-оригіналу, а передачі основної комунікативної функції оригіналу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17685
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-23T08:23:41Z
2011-09-23T08:23:41Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Андріїв, Р.М. Перекладацький аспект англійських багатокомпонентних термінів [Текст] / Р.М. Андріїв, О.М. Медвідь // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 29-31.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17685
 
Language uk