Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади історіософської підготовки педагога в контексті модернізації вітчизняної освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні засади історіософської підготовки педагога в контексті модернізації вітчизняної освіти
 
Creator Г., Гамрецька
 
Subject історіософська підготовка
модернізація вітчизняної освіти
historiosophic teacherHtraining
educational modernization
 
Description Розглядається проблема становлення історіософ
ського світобачення особистості майбутнього педа гога в процесі вивчення суспільних дисциплін, котрі виступають ядром його історіософської підготовки. Автор аналізує недоліки сучасної історіософської
підготовки педагога та визначає орієнтири її
теоретико методологічної переорієнтації: принципи інтеграції, гуманістичної спрямованості, світоглядного плюралізму, діалогічної взаємодії та природоісторизму.
The article touches upon the historiosophical worldview formation of the future teacher in the process of social sciences studying. The social sciences are the core elements in historiosophical training. The author analyses the lacks of contemporary historiosophical teacher training and determines the points of its theoretical and methodological reorientation (integration, humanism, world view pluralism, dialogue interaction and historical coherency).
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"
 
Date 2013-03-22T09:24:09Z
2013-03-22T09:24:09Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Гамрецька Г. Теоретико-методологічні засади історіософської підготовки педагога в контексті модернізації вітчизняної освіти / Г. Гамрецька // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2005, №2. - С. 188-196
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2440
 
Language uk