Запис Детальніше

АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ CRM У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ CRM У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ
ANALYSIS OF OPPORTUNITIES In CRM Marketing activities airlines
 
Creator Петровська, С.В
 
Subject
УДК 339.138


 
Description Проведено аналіз можливостей застосування CRM чи Customer Relationship Management у маркетинговій діяльності авіакомпаній. Показано, що традиційні підходи, що застосовуються у CRM, вимагають істотного вдосконалювання.
Тhe analysis of possibilities of application of CRM or Customer Relationship Management is conducted in marketing activity of airlines. It is retained that traditional approaches which are used in CRM require a substantial improvement.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor

 
Date 2013-03-22
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3745
 
Source Проблеми системного підходу в економіці; № 31 (2009); 3-13
Problems Systematic Approach in Economics; № 31 (2009); 3-13
 
Language uk