АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ CRM У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ CRM У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ
ANALYSIS OF OPPORTUNITIES In CRM Marketing activities airlines |
|
Creator |
Петровська, С.В
|
|
Subject |
—
УДК 339.138 — — |
|
Description |
Проведено аналіз можливостей застосування CRM чи Customer Relationship Management у маркетинговій діяльності авіакомпаній. Показано, що традиційні підходи, що застосовуються у CRM, вимагають істотного вдосконалювання.
Тhe analysis of possibilities of application of CRM or Customer Relationship Management is conducted in marketing activity of airlines. It is retained that traditional approaches which are used in CRM require a substantial improvement. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2013-03-22
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3745
|
|
Source |
Проблеми системного підходу в економіці; № 31 (2009); 3-13
Problems Systematic Approach in Economics; № 31 (2009); 3-13 |
|
Language |
uk
|
|