Запис Детальніше

Екологічний маркетинг як концепція ведення бізнесу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічний маркетинг як концепція ведення бізнесу
 
Creator Школа, Вікторія Юріївна
Школа, Виктория Юрьевна
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Горова, В.М.
 
Subject екологічний маркетинг
экологический маркетинг
ecological marketing
 
Description В останні роки відповідно до розвитку концепції стійкого соціально-економічного розвитку набуває всебільшого значення концепція екологічного маркетингу. Її мета полягає в пошуку та застосуванні способів повноцінного задоволення потреб споживачів, які не суперечать збалансованому розвитку суспільства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14822
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-07-22T07:52:29Z
2011-07-22T07:52:29Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Горова, В.М. Екологічний маркетинг як концепція ведення бізнесу [Текст] / В.М. Горова, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 149-150.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14822
 
Language uk