Екологічний маркетинг як концепція ведення бізнесу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Екологічний маркетинг як концепція ведення бізнесу
|
|
Creator |
Школа, Вікторія Юріївна
Школа, Виктория Юрьевна Shkola, Viktoriia Yuriivna Горова, В.М. |
|
Subject |
екологічний маркетинг
экологический маркетинг ecological marketing |
|
Description |
В останні роки відповідно до розвитку концепції стійкого соціально-економічного розвитку набуває всебільшого значення концепція екологічного маркетингу. Її мета полягає в пошуку та застосуванні способів повноцінного задоволення потреб споживачів, які не суперечать збалансованому розвитку суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14822 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-07-22T07:52:29Z
2011-07-22T07:52:29Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Горова, В.М.
Екологічний маркетинг як концепція ведення бізнесу [Текст] / В.М. Горова, В.Ю. Школа
// Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 149-150.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14822 |
|
Language |
uk
|
|