Профіль цінністної пропозиції знаннєвих організацій: теоретичний аналіз
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Профіль цінністної пропозиції знаннєвих організацій: теоретичний аналіз
|
|
Creator |
Верба, В.А.
Гребешкова, О.М. |
|
Subject |
ринкова поведінка
рыночное поведение market behavior |
|
Description |
Ураховуючи багатоваріантність організаційно-функціональних форматів не тільки ВНЗ, але, в першу чергу, консалтингових компаній, вважаємо за доцільне виділити в профілі їх ціннісної пропозиції два рівні: універсальний («продуктовий») та індивідуальний («репутаційний»). Доцільність такого підходу зумовлена сучасною моделлю ціннісної пропозиції, що ґрунтується на концепції комплексного рішення та зводиться до трьох атрибутивних характеристик останньої (атрибутах продукту, атрибутах сервісу, атрибутах бренду). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16934 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-13T06:50:01Z
2011-09-13T06:50:01Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Верба, В.А. Профіль цінністної пропозиції знаннєвих організацій: теоретичний аналіз [Текст] / В.А. Верба, О.М. Гребешкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.35-37.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16934 |
|
Language |
uk
|
|