Запис Детальніше

Профіль цінністної пропозиції знаннєвих організацій: теоретичний аналіз

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Профіль цінністної пропозиції знаннєвих організацій: теоретичний аналіз
 
Creator Верба, В.А.
Гребешкова, О.М.
 
Subject ринкова поведінка
рыночное поведение
market behavior
 
Description Ураховуючи багатоваріантність організаційно-функціональних форматів не тільки ВНЗ, але, в першу чергу, консалтингових компаній, вважаємо за доцільне виділити в профілі їх ціннісної пропозиції два рівні: універсальний («продуктовий») та індивідуальний («репутаційний»). Доцільність такого підходу зумовлена сучасною моделлю ціннісної пропозиції, що ґрунтується на концепції комплексного рішення та зводиться до трьох атрибутивних характеристик останньої (атрибутах продукту, атрибутах сервісу, атрибутах бренду).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16934
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-13T06:50:01Z
2011-09-13T06:50:01Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Верба, В.А. Профіль цінністної пропозиції знаннєвих організацій: теоретичний аналіз [Текст] / В.А. Верба, О.М. Гребешкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.35-37.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16934
 
Language uk