Значення стратегічного аналізу для діяльності підприємств молокопереробної галузі
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення стратегічного аналізу для діяльності підприємств молокопереробної галузі
|
|
Creator |
Овсієнко, Н.В.
|
|
Subject |
стратегічний аналіз
стратегический анализ strategic analyzes молочний ринок молочный рынок milk market |
|
Description |
Існує безліч методів стратегічного аналізу, проте вибір залежить від специфіки роботи самої фірми, а саме: від позиції фірми на ринку, динаміки її розвитку, її потенціалу, поведінки конкурентів, характеристик виробленого нею товару або надаваних нею послуг, стану економіки, культурного середовища і ще багато чого іншого. Проте від правильного вибору методу цього аналізу та точності його проведення й залежить вірність подальшого вибору маркетингової стратегії фірми, що визначає її місце на ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17366 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-16T12:37:07Z
2011-09-16T12:37:07Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Овсієнко, Н.В. Значення стратегічного аналізу для діяльності підприємств молокопереробної галузі [Текст] / Н.В. Овсієнко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.156-159.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17366 |
|
Language |
uk
|
|