Запис Детальніше

Екологічний маркетинг як складова механізму управління ринком техногенної небезпеки

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічний маркетинг як складова механізму управління ринком техногенної небезпеки
 
Creator Бублик, М.І.
 
Subject екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
надзвичайна ситуація
чрезвычайная ситуация
emergency situation
техногенна небезпека
техногенная опасность
technological risk
 
Description За обставин високого рівня техногенної та природної небезпеки в Україні діючий механізм захисту населення і територій, спрямований на запобігання, попередження, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, а також на скорочення , поглинання, переробку, утилізацію, знешкодження або розміщення антропогенних викидів та скидів, є недосконалим і не забезпечує виконання органами державної влади та суб'єктами господарювання своїх функцій. Сьогодні постала проблема формування такого механізму управління, який би сприяв стабільному розвитку суспільства і давав би змогу більш ефективно управляти існуючою і прогнозованою техногенною небезпекою.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17460
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-19T12:51:25Z
2011-09-19T12:51:25Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Бублик, М.І. Екологічний маркетинг як складова механізму управління ринком техногенної небезпеки [Текст] / М.І. Бублик // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.239-241.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17460
 
Language uk