Екологічний маркетинг як складова механізму управління ринком техногенної небезпеки
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Екологічний маркетинг як складова механізму управління ринком техногенної небезпеки
|
|
Creator |
Бублик, М.І.
|
|
Subject |
екологічний маркетинг
экологический маркетинг environmental marketing надзвичайна ситуація чрезвычайная ситуация emergency situation техногенна небезпека техногенная опасность technological risk |
|
Description |
За обставин високого рівня техногенної та природної небезпеки в Україні діючий механізм захисту населення і територій, спрямований на запобігання, попередження, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, а також на скорочення , поглинання, переробку, утилізацію, знешкодження або розміщення антропогенних викидів та скидів, є недосконалим і не забезпечує виконання органами державної влади та суб'єктами господарювання своїх функцій. Сьогодні постала проблема формування такого механізму управління, який би сприяв стабільному розвитку суспільства і давав би змогу більш ефективно управляти існуючою і прогнозованою техногенною небезпекою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17460 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-19T12:51:25Z
2011-09-19T12:51:25Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бублик, М.І. Екологічний маркетинг як складова механізму управління ринком техногенної небезпеки [Текст] / М.І. Бублик // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.239-241.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17460 |
|
Language |
uk
|
|