Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємства
|
|
Creator |
Іваннікова, М.М.
|
|
Description |
Збалансована система показників дозволяє підприємствам перетворити своє бачення майбутнього і маркетингову стратегію в дії, представляючи нову концептуальну базу, яка пояснює стратегію маркетингової орієнтації підприємства за допомогою вибраних цілей і показників. Замість орієнтації на механізми фінансового контролю, якими неможливо керуватися при прийнятті довгострокових маркетингових рішень, ЗСП використовує оцінку як нову мову для висвітлення ключових елементів реалізації маркетингової стратегії підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17462 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-19T12:52:06Z
2011-09-19T12:52:06Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Іваннікова, М.М. Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємства [Текст] / М.М. Іваннікова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.248-249.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17462 |
|
Language |
uk
|
|