Запис Детальніше

Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємства
 
Creator Іваннікова, М.М.
 
Description Збалансована система показників дозволяє підприємствам перетворити своє бачення майбутнього і маркетингову стратегію в дії, представляючи нову концептуальну базу, яка пояснює стратегію маркетингової орієнтації підприємства за допомогою вибраних цілей і показників. Замість орієнтації на механізми фінансового контролю, якими неможливо керуватися при прийнятті довгострокових маркетингових рішень, ЗСП використовує оцінку як нову мову для висвітлення ключових елементів реалізації маркетингової стратегії підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17462
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-19T12:52:06Z
2011-09-19T12:52:06Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Іваннікова, М.М. Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємства [Текст] / М.М. Іваннікова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.248-249.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17462
 
Language uk