Запис Детальніше

Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації
 
Creator Карпенко, Н.В.
Ананьєва, І.А.
 
Description Характеризуючи сучасні тенденції розвитку маркетингу в споживчих кооперативах зарубіжних країн нами були проведені дослідження їх діяльності у країнах Європи. В ході дослідження була визначена стійка тенденція запровадження європейською спільнотою споживчих кооперативів у їх діяльність концептуальних положень маркетингу взаємовідносин, соціально-відповідального, екологічного, етичного маркетингу тощо.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17464
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-19T12:53:47Z
2011-09-19T12:53:47Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Карпенко, Н.В. Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації [Текст] / Н.В. Карпенко, I.А. Ананьєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.249-252.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17464
 
Language uk