Особливості функціонування англійських запозичень в німецьких рекламних текстах та проблеми перекладу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості функціонування англійських запозичень в німецьких рекламних текстах та проблеми перекладу
|
|
Creator |
Антоненко, А.В.
Чепелюк, Антоніна Дмитрівна Чепелюк, Антонина Дмитриевна Chepeliuk, Antonina Dmytrivna |
|
Subject |
запозичення
заимствования loan переклад рекламних текстів перевод рекламных текстов translation of advertising texts |
|
Description |
Переклад рекламних текстів грунтується на функціонально-прагматичній адекватності, яка вимагає, перш за все, не повного і точного відтворення змісту і стилістичних особливостей тексту-оригіналу, а передачі основної комунікативної функції оригіналу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17675 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-23T08:16:54Z
2011-09-23T08:16:54Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антоненко, А.В. Особливості функціонування англійських запозичень в німецьких рекламних текстах та проблеми перекладу [Текст] / А.В. Антоненко, А.Д. Чепелюк // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 31-33.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17675 |
|
Language |
uk
|
|