Запис Детальніше

Особливості функціонування англійських запозичень в німецьких рекламних текстах та проблеми перекладу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості функціонування англійських запозичень в німецьких рекламних текстах та проблеми перекладу
 
Creator Антоненко, А.В.
Чепелюк, Антоніна Дмитрівна
Чепелюк, Антонина Дмитриевна
Chepeliuk, Antonina Dmytrivna
 
Subject запозичення
заимствования
loan
переклад рекламних текстів
перевод рекламных текстов
translation of advertising texts
 
Description Переклад рекламних текстів грунтується на функціонально-прагматичній адекватності, яка вимагає, перш за все, не повного і точного відтворення змісту і стилістичних особливостей тексту-оригіналу, а передачі основної комунікативної функції оригіналу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17675
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-23T08:16:54Z
2011-09-23T08:16:54Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Антоненко, А.В. Особливості функціонування англійських запозичень в німецьких рекламних текстах та проблеми перекладу [Текст] / А.В. Антоненко, А.Д. Чепелюк // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 31-33.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17675
 
Language uk