Головнi пріоритети освітньої політики початку XXI ст.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Головнi пріоритети освітньої політики початку XXI ст.
|
|
Creator |
Гофрон, Б.
|
|
Subject |
якість
рівність освітня політика quality equality educational policy |
|
Description |
У статті якість і рівність визначаються як пріоритети сучасної освіти. Акцентовано увагу на ролі освіти в досягненні соціальної справедливості. Показано важливість таких проблем як рівний доступ дошкільної і початкової освіти, профорієнтація, запобігання суспільної маргіналізації і допомога суспільно скривдженим, навчання упродовж цілого життя, для встановлення нової моделі суспільної інтеграції. The quality and equality are determined as the main priorities of the con temporary education. The role of education in the achievement of social justice is emphasized by the author. It is underlined the importance of such problems as: equal access to preschool and primary school education, professional orien tation, prevention of social marginalization and assistance to socially excluded persons, life long learning for the establishment of a new pattern of social inte gration. |
|
Publisher |
Видавництво "Майстер-клас"
|
|
Date |
2013-03-25T00:14:50Z
2013-03-25T00:14:50Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гофрон Б. Головнi пріоритети освітньої політики початку XXI ст. / Б. Гофрон // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 173-180
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2465 |
|
Language |
uk
|
|