Запис Детальніше

LOGISTICS PRINCIPLES SEGMENTING CONSUMER COMPANIES

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title LOGISTICS PRINCIPLES SEGMENTING CONSUMER COMPANIES
ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ СЕГМЕНТИРОВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ КОМПАНИЙ
ЛОГІСТИЧНІ ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ КОМПАНІЙ
 
Creator Карпунь, О.В.
 
Subject
658.7(045)

658.7(045)
споживчий ринок; маркетинг; сегментація; споживачі; прибуток; витрати
658.7(045)
 
Description In article traditional methods customer segmentation were investigated and were ordered logistical principals of customer segmentation for receiving maximum profits and minimizing expenses.
В статье были исследованы традиционные методы сегментации потребительского рынка и предложены логистические принципы сегментации потребителей компании с целью получения максимальной прибыли при минимизации затрат.
В статті були досліджені традиційні маркетингові методи сегментації споживчого ринку та запропоновані логістичні принципи сегментації споживачів компанії з метою отримання максимального прибутку при мінімізації витрат.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2013-03-21
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3769
 
Source Проблеми системного підходу в економіці; № 30 (2009); 135-140
Problems Systematic Approach in Economics; № 30 (2009); 135-140
 
Language uk