LOGISTICS PRINCIPLES SEGMENTING CONSUMER COMPANIES
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
LOGISTICS PRINCIPLES SEGMENTING CONSUMER COMPANIES
ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ СЕГМЕНТИРОВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ КОМПАНИЙ ЛОГІСТИЧНІ ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ КОМПАНІЙ |
|
Creator |
Карпунь, О.В.
|
|
Subject |
—
658.7(045) — 658.7(045) споживчий ринок; маркетинг; сегментація; споживачі; прибуток; витрати 658.7(045) |
|
Description |
In article traditional methods customer segmentation were investigated and were ordered logistical principals of customer segmentation for receiving maximum profits and minimizing expenses.
В статье были исследованы традиционные методы сегментации потребительского рынка и предложены логистические принципы сегментации потребителей компании с целью получения максимальной прибыли при минимизации затрат. В статті були досліджені традиційні маркетингові методи сегментації споживчого ринку та запропоновані логістичні принципи сегментації споживачів компанії з метою отримання максимального прибутку при мінімізації витрат. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-03-21
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3769
|
|
Source |
Проблеми системного підходу в економіці; № 30 (2009); 135-140
Problems Systematic Approach in Economics; № 30 (2009); 135-140 |
|
Language |
uk
|
|