Запис Детальніше

Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу)
 
Creator Духно, С.В.
Косенко, Юлія Вікторівна
Косенко, Юлия Викторовна
Kosenko, Yuliia Viktorivna
 
Subject рекламний текст
рекламный текст
promotional text
сленг
slang
 
Description Об'єктом наукового аналізу є сфери й закони функціонування сленгу в сучасній англійській мові, а саме в аспекті рекламного простору. Сленг як субмова зараз дуже активно оновлюється, розширює коло свого існування, спостерігається зв'язок сленгу з іншими субмовами, з мовою літературною, що часто поповнюється новими лексичними одиницями за рахунок сленгізмів, які за певних обставин втратили свої специфічні властивості.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-23T09:45:10Z
2011-09-23T09:45:10Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Духно, С.В. Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу) [Текст] / С.В. Духно, Ю.В. Косенко // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 46-47.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713
 
Language uk