Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу)
|
|
Creator |
Духно, С.В.
Косенко, Юлія Вікторівна Косенко, Юлия Викторовна Kosenko, Yuliia Viktorivna |
|
Subject |
рекламний текст
рекламный текст promotional text сленг slang |
|
Description |
Об'єктом наукового аналізу є сфери й закони функціонування сленгу в сучасній англійській мові, а саме в аспекті рекламного простору. Сленг як субмова зараз дуже активно оновлюється, розширює коло свого існування, спостерігається зв'язок сленгу з іншими субмовами, з мовою літературною, що часто поповнюється новими лексичними одиницями за рахунок сленгізмів, які за певних обставин втратили свої специфічні властивості. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-23T09:45:10Z
2011-09-23T09:45:10Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Духно, С.В. Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу) [Текст] / С.В. Духно, Ю.В. Косенко // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 46-47.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17713 |
|
Language |
uk
|
|