Запис Детальніше

Нова німецька еволюційна педагогіка: тенденції і можливості

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нова німецька еволюційна педагогіка: тенденції і можливості
 
Creator Култаєва, М.
 
Subject німецька еволюційна педагогіка
філософсько-педагогічний дискурс
evolutionary pedagogy in Germany
philosophical and educational discourse
 
Description Нова еволюційна педагогіка, яка останнім часом інтенсивно розробляється групою німецьких дослідників (А. Тремль, Ф. Вукетитс, Е. Майр та ін.), претендує на
резонанс в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі. Вона демонструє один з варіантів міждисциплінарного підходу до осмислення фундаментальних характеристик
процесів виховання і навчання. Соціобіологічна перспектива дозволяє поглибити розуміння взаємовідносин між старим
і новим в інноваційних освітніх і культурних процесах.
New evolutionary pedagogy has been intensively developed by the team of
German experts (A. Terml, F. Vuketits, E. Mayr) for the last years and can get a
resonance in the modern philosophical and educational discourse in the future.
This pedagogy presents one of the interdisciplinary approaches to understating
the fundamental characteristics of education and learning. The perspective of social biology can deeper the understanding of relations between old and new issues in innovative educational and cultural processes.
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"
 
Date 2013-03-24T23:59:11Z
2013-03-24T23:59:11Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Култаєва М. Нова німецька еволюційна педагогіка: тенденції і можливості / М. Култаєва // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №1(3). - С. 109-121
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2461
 
Language uk